Ввести промокод

Куточок споживача

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія.

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання, що в товарі немає заводських дефектів. Гарантія надається залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час його отримання (комплектність визначається описом виробу або інструкцією з його експлуатації).

 

Куди звертатися по гарантійне обслуговування.

Гарантійне обслуговування надають сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або уточнити Цетрі севісного обслуговування Philips 0-800-500-697.Дзвінки зі стаціонарних телефонів по Україні безкоштовно.

Перелік сервісних центрів PHILIPS в Україні

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його впродовж усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

 

Обмін або повернення товару.

Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • цілісність заводського пакування не поруше
  • збережені всі ярлики та заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушено.

 

Під час повернення товару потрібно мати із собою паспорт.
Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж за 7 днів.

 

Якщо ви живете не в Києві, можете надіслати товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, які підтверджують факт купівлі.


Сервісний центр не може відремонтувати товар в гарантійний період.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  1. товар з повною комплектацією
  2. гарантійний талон
  3. документ, що підтверджує оплату
  4. висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»
 

Гарантія не надається.

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

 
  • порушено цілісність гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • неправильно заповнено гарантійний талон
 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
 

Будь ласка, зверніть увагу:

Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 р. N 172

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів належать:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного походження та напівдорогоцінного каміння
  • Непродовольчі товари:
    • швейні та трикотажні вироби
    • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
    • корсетні товари
    • парфумерно-косметичні вироби
    • пір'яно-пухові вироби
    • дитячі іграшки м'які
    • дитячі іграшки гумові надувні
    • зубні щітки
    • мундштуки
    • апарати для гоління
    • помазки для гоління
    • гребінці та щітки масажні
    • сурдини (для духових музичних інструментів)
    • скрипкові підборіддя
    • рукавички
    • тканини
    • тюлегардинні та мереживні полотна
    • килимові вироби метражні
    • білизна натільна
    • білизна постільна
    • панчішно-шкарпеткові вироби
    • товари в аерозольній упаковці
    • друковані видання
    • лінійний і шаруватий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревинноволокнисті та деревинностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
    • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
    • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
    • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
    • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

(Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні речі належать до категорії "Швейні та трикотажні вироби".)